Vyberte portál:

Oprava konstrukce na sušení prádla

Nabídky k této zakázce již nelze přidávat.
Místo realizace na mapě
Praha 4 (14000)
Termín realizace
9.3. 00:00 - 31.3. 00:00
Předpokládaná odměna
Nabídněte
Vyžaduji účetní doklad
Ne
Poznámka
Při opravě fasády našeho domu byla částečně demontována konstrukce na sušení prádla na terase (jedna ze dvou horizontálních trubek s háčky na prádelní šňůru). Potřebujeme ji znovu uvést do provozu, což by obnášelo upevnit tuto jednu trubku pomocí kotev na cihlovou zeď přes zateplení tl. 12 cm (naproti stávající trubce, viz foto), doplnit na konstrukci celkem tři chybějící háčky a obě trubky natřít aspoň základním nátěrem. Termín dle dohody (březen 2020).
Zhotovitel Hodnocení Termín Nabídka
Yennis A.
(19x)
(19x)
Přizpůsobím se
1500 Kč
Yennis A.
se ptá:
Dobrý den, děkujeme, že jste si nás vybrala. Kdy by se Vám hodilo provedení zakázky?

Nátěr chcete v jaké barvě? Bílá?

Můžete, prosím vyfotit háčky? Ať vím, zda tam jsou přivařené nebo jinak připevněné.

Děkuji


Adéla Š.
odpovídá:
Dobrý den,

fotku háčku jsem vložila, snad se Vám zobrazuje. Čím dřív zakázku provedete, tím lépe. Ale nepotřebujete si nejprve celou věc prohlédnout naživo? Bylo by v každém případě dobré, kdybyste dorazil ráno cca do 9 hod., aby u toho byl manžel a mohli jste si vyjasnit případné detaily. Dejte mi tedy prosím vědět, kdy by se Vám to hodilo, abych s Vámi mohla počítat. Předpokládám, že máte zkušenosti s kotvami do zateplení, resp. víte, jaké použít, aby to drželo. Ohledně barvy - dobrá by asi byla hnědá nebo béžová.
Díky, A. Š.
Yennis A.
se ptá:
Dobrý den, moc bych Vas chtěla poprosit o hodnocení a zakliknuti, že je zakázka hotová. Předem děkuji.
Adéla Š.
odpovídá:
Dobrý den, já jsem na Vás nezapomněla, ale není mi jasné, jakým způsobem mám hodnocení vložit, na webu Vyresmito pro to není žádný prostor. Zkusím napsat dotaz na ten portál. A.Š.
Yennis A.
se ptá:
Děkuji, já také nevím, klient musí zakliknout prvne, že je práce dokončena. Pak asi lze nějak vložit komentář. Nevim, každopádně moc děkuji za snahu :)
Adéla Š.
odpovídá:
Tak už jsem na to přišla, problém spočíval v tom, že jsem si nevšimla té ikony označující dokončení zakázky. Pak už to hodnocení šlo vložit. Omlouvám se za prodlení, už to tam máte:)
Yennis A.
se ptá:
Děkujeme! Hezký večer.